Mijn stage reis naar Oostenrijk. - Reisverslagen van Whitney van Kol - WaarBenJij.nu Mijn stage reis naar Oostenrijk. - Reisverslagen van Whitney van Kol - WaarBenJij.nu

Mijn stage reis naar Oostenrijk.

Op school konden we ons opgeven voor een stage naar het buitenland. Ik had er verder nog niet aan gedacht om dit te doen en zelf ook niet verder bij naar gedacht wat voor inpact dit allemaal zou hebben! Dus ik heb mezelf opgegeven. Daarna moesten we een sollicitatie brief en motivatie brief opsturen naar school, en dan zouden hun bekijken of je goed lag met je opdrachten, je presaties en je beroepshouding. Ik zelf ging er van uit dat ik niet zou worden uit gekozen, maar 2 weken later was het dn toch echt zo. Ik werd uitgekozen en mocht naar het buitenland. Naar vele gesprekken thuis en op school heb ik er voor gekozen om dan toch maar te gaan! En wel naar Oostenrijk, Innsbruck. Naar veel geregel, papier werk en uit kijkend op deze reis komt het nu toch echt allemaal heel dicht bij!
Maar jullie kunnen me volgen, en voor ons missen zien weej weer beej ein!

Recente Reisverslagen:

29 Maart 2014

Het laatste weekje in oostenrijk gaat in.

22 Maart 2014

Nog maar 2 weken (dus geen kaartjes meer sturen)

17 Maart 2014

Nog maar 3 weekjes te gaan.

08 Maart 2014

& het weekje vakantie zit er alweer op...

28 Februari 2014

We zitten op de helft.
Whitney

Whitney gaat voor 3 maanden naar Oostenrijk. En naar veel twijfelen maakt ze dan toch een blog aan, zodat mensen haar toch kunnen volgen in dat oh zo verre Oostenrijk!

Actief sinds 21 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10133

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 07 April 2014

Mijn stage reis naar Oostenrijk.

Landen bezocht: