Tweede dagje in Innsbruck. - Reisverslag uit Innsbruck, Oostenrijk van Whitney Kol - WaarBenJij.nu Tweede dagje in Innsbruck. - Reisverslag uit Innsbruck, Oostenrijk van Whitney Kol - WaarBenJij.nu

Tweede dagje in Innsbruck.

Door: Whitney..

Blijf op de hoogte en volg Whitney

24 Januari 2014 | Oostenrijk, Innsbruck

Okee, vandaag een heerlijk dagje gehad! Lekker veel gewinkeld!
Eerst zijn we begonnen met ons in te schrijven in het Oostenrijkse gebied. Ja jullie lezen het goed, ik ben vanaf nu geen Venrayse meer, maar eeen Oostenrijkse! Gelukkig wel voor 3 maanden. Want mijn geliefde dorpje mis ik enorm!
Daarna zijn we heerlijk de stad zelf gaan verkennen en we zijn begonnen met... de PRIMARK! Heerlijk samen met syllie gewinkeld en vanalles aangeschaft. Daarna even de spullen weer thuis gedumpt en zijn we verder gaan winkelen. Daarna ook nog even ergens wat gedronken, en toen zagen we het geweldige bericht dat we voor 9 euro onbeperkt sushi konden eten!
Dusss.. Dat moesten we gedaan hebben!

Terug naar het huisje, spulletjes opruimen & weer met de bus. Want ik wist nog niet waar ik stage zou gaan lopen! Dus die reis uitgezocht. En naar heel wat vragen zijn we toch eindelijk aangekomen op de plaats van bestemming. Maar wat een gezoek hier!

Omdat je dus nog niks kent en beetje de taal spreekt is het allemaal erg veel wat je op een dag mee maakt!
S'avonds ben je dan dus ook bek en bek af omdat je zoveel indrukken krijgt!

En tijdens het eten werd het me even allemaal een beetje te veel. Je ziet en ervaart hier zoveel. En je kunt het alleen met je maatje delen. Verder kun je wel naar huis mailen en skype maar niks is zo fijn als gewoon face to face en dat ze het zelf met je mee maken. Maar dat kan hier niet.

Hier is alles zo anders.. En daar moet ik aan wennen. Ik zeg niet dat ik heimwee heb. Maar je mist alles. Ondanks dat je met zijn 2e bent voel je je op sommige momenten alleen. Maar goed, dat zijn ook alleen de eerste paar dagen omdat je dan zo veel informatie krijgt.. (dit is dus zoon lul verhaaltje)

Daarna zijn we uit gaan eten met heerlijke foto's als gevolg! En hebben we nog even boodschappen gedaan. Een biertje voor dadelijk bij het kaarten en voor morgen: Eten: brocolli piepers, en speklappeeenn!!!

Hollandse pot!

Morgen gaan we de ski piste onveilig maken en in de avond de kroegen want jetz geth los! of zo iets!
Jullie snappen wat ik bedoel!

Voor nu zeg ik jullie een fijne avond, ik ga skype met mijn lieve mama, douchen kaarten met een heerlijk potje bier!

Lief zijn! xxx

  • 25 Januari 2014 - 09:21

    Mama:

    ha die lieverd
    fijn om te lezen dat jezoveel al hebt gedaan , en ja de taal blijft ff moeilijk he , maar dar kom je wel uit
    niet te veel kopen he moet ook weer mee terug het koffer in ,
    en fijn dat je stage plek zo mooi is , maandag je eerste dagje werken
    geniet vandaag de sneeuw en let op


    dikkeknufff mama xxxxxx

Tags: lief, spannend, alleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Whitney

Whitney gaat voor 3 maanden naar Oostenrijk. En naar veel twijfelen maakt ze dan toch een blog aan, zodat mensen haar toch kunnen volgen in dat oh zo verre Oostenrijk!

Actief sinds 21 Jan. 2014
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 10169

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 07 April 2014

Mijn stage reis naar Oostenrijk.

Landen bezocht: