Nog maar 2 weken. - Reisverslag uit Innsbruck, Oostenrijk van Whitney Kol - WaarBenJij.nu Nog maar 2 weken. - Reisverslag uit Innsbruck, Oostenrijk van Whitney Kol - WaarBenJij.nu

Nog maar 2 weken.

Door: Whit.

Blijf op de hoogte en volg Whitney

17 Februari 2014 | Oostenrijk, Innsbruck

Zo. Dit weekend echt geen zak gedaan!
Misschien komt nu de moeheid echt uit me lichaam.
Last van me rug, niet zo lekker in me vel & het missen van thuis.

Vrijdag avond zijn we gaan stappen zoals je waarschijnlijk al hebt gelezen. Dit was super gezellig tot dat mijn telefoon viel. Want dan ken je mij. Ben ik stront vervelend en baal ik hard! Dus maar naar huis gegaan. In me up!
Normaal zou ik een taxi hebben genomen. Maar dacht dat het beter was om nu maar eens met de voet te gaan, zo kon ik fijn de woede er uit lopen zodat ik thuis ook rustig in bed kon gaan liggen. Thuis aangekomen nog even geskyped met Martijntje. Daar samen een email mee opgesteld voor de reis verzekering...
Bitte verzekerd die het!

Zaterdag was ik al best vroeg wakker. Had me voor genomen om uit te slapen. Maar ook dit lukte wederom niet! Stom verpleeghuis en k*t kerk!
Toen maar opgestaan. Omdat syl eerst reageerde op mijn appjes ben ik uit bed gekomen, en heb me maar in zoverre toonbaar gemaakt. Helaas viel syl weer in slaap. en aangezien zij de broodjes had kon ik niet...
Nou toen ben ik maar me koffertje gaan inpakken met de dingen die alvast mee terug naar nederland kunnen als mam hier is!
Daarna geontbeten (eum.. om 14.00 uur) En daarna nog even naar de stad. Hierna gezellig een meiden middagje gehad. (denk aan nagels lakken, maskertjes en haarmaskers) En daarna samen met Rian en Syl gegeten. Toen gaan douchen en hup Snel achter de laptop om met zijn alle all you need is love te kijken! ( ja mam, hier moet ik ook huilen)

Zondag rond 11 uur op gestaan. De was in het was machine gedaan, en me kamertje gepoetst. Ik merk dat ik daar hier heel strikt in ben, omdat ik maar een kleine leef omgeving heb. En is die rommelig? Dan ben ik zelf ook rommelig in mijn hoofd.
Daarna maar is gaan ontbijten. Dit keer stond er een tosti op het menu. Hierna dacht ik aan mijn zorgplan te gaan werken.. (eindelijk) Maar toen had Rian pauze en die kwam dus gezellig kletsen. Nu ga ik dan maar vanavond of morgen aan me zorgplannetje werken ;)
Verder niet zo veel meer gedaan als filmpje kijken, eten en slapen.

Over 2 weekjes kan ik dan eindelijk een week lekker niks doen! Vakantie hebben & aan me dierbare mijn omgeving laten zien. Even weg van dit stink hok!
Kan niet meer wachten tot het zoveer is.

Maar wel wetende dat op het moment dat hun zijn geweest ik hier nog maar 4 weken ben, en dat die weken super snel gaan!

Maar goed.. komt allemaal goed.
Nu eerst nog maar is een weekje arbeiten.

Liefs, x Whitney

  • 17 Februari 2014 - 07:50

    Mama :

    ha die meid

    ja t zit ff tegen met de foon en dan komt alles ff harder aan he ,
    ma goed dat je bent gaan lopen ben je een beetje uitgeraasd als je op de hol komt

    moet wel lachen dat je je kamertje beter bij houdt als thuis he , hihih
    kun je dat voortaan thuis ook doen hihihi

    ik moet alyy you need is love nog terud l=kijken
    id weet nog ff niks
    ja huilen hoort er bij he meid je lijkt op de moedertje

    we wachten wel af wat tonie zegt over de foon

    dikke knufff en werk ze mama

  • 17 Februari 2014 - 07:53

    Martijn:

    Hey Lief!

    Hopelijk ben je wel een beetje bijgeslapen van het weekend en heb je wat meer energie voor deze week door te komen. Denk maar zo, morgen heb je lekker een dagje vrij ;-). Nog 2 lange weken en dan zien we elkaar weer! Ik kan niet wachten tot het zover is!

    Hou van jou!

    XxxxxX

  • 17 Februari 2014 - 09:22

    Anita Peeters:

    heey whitney

    denk deze week en volgende week alleen maar aan positieve dingen en je zal zien dat de weken om vliegen

    en ja dat is inderdaad vervelend van je telefoon maar ook dat komt weer goed.
    geniet nog van alles en een dikke knuf xxx

    groetjes anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Whitney

Whitney gaat voor 3 maanden naar Oostenrijk. En naar veel twijfelen maakt ze dan toch een blog aan, zodat mensen haar toch kunnen volgen in dat oh zo verre Oostenrijk!

Actief sinds 21 Jan. 2014
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 10135

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 07 April 2014

Mijn stage reis naar Oostenrijk.

Landen bezocht: