De eerste 3 weken zijn alweer een feit. - Reisverslag uit Innsbruck, Oostenrijk van Whitney Kol - WaarBenJij.nu De eerste 3 weken zijn alweer een feit. - Reisverslag uit Innsbruck, Oostenrijk van Whitney Kol - WaarBenJij.nu

De eerste 3 weken zijn alweer een feit.

Door: Whit

Blijf op de hoogte en volg Whitney

15 Februari 2014 | Oostenrijk, Innsbruck

Vanaf donderdag zit ik hier al 3 weken!
De tijd gaat dus echt wel snel want over 7 weken ben ik alweer thuis & over 2 weken zijn mijn dierbare alweer hier!

Van de week heel hard gewerkt ;) Dus daar heb ik eigenlijk niet zoveel over te vertellen, behalve dan dat ik gesprek heb gehad met me stage begeleidster, en ze vroeg of dat als ik klaar was met me opleiding en dus me diploma had, hier niet wilde komen werken?
Nou...

Ik vind het leuk hier, maar ben blij als ik ook weer gewoon thuis ben!

Gister avond zijn we weer de stad in gegaan!
Heeeeeel erg gezellig. tot dat mijn telefoon viel en er barsten in het scherm zaten! Daar baalde ik dus ook ontzettend van en dacht 'ik kan hier wel lekker blijven chagerijnen, maar dan reageer ik anders op mensen dan dat eigenlijk zou moeten, Dus ga maar gewoon naar bed.'

Toen ben ik dus in me eentje naar boven gelopen en in bed gaan liggen chagerijnen.

Nu weer wakker, wachten tot dat syl eindelijk is haar bed uit stapt, ontbijten & naar de stad. Nu gaan we het paraglyden echt vast zetten!

& vanavond doen we eens een avondje rust! Helemaal niks!
Dus maskertje op, haar masker in, filmpje aan & rust!

Morgen moet syl werken, dus heb ik een goede reden om me kamer te poetsen, was te wassen & dan me toch maar is er toe te zetten om aan school te werken.

Voor nu!
Fijn weekend! xxxx

  • 15 Februari 2014 - 13:18

    Martijn:

    Hey Lief!

    Leuk om te horen van je werk, dat ze zo tevreden over je zijn. Maargoed, had ook niet anders verwacht:-)

    Fijn dat je het toch zo naar je zin hebt, jammer van de telefoon maar dat regelen we! Maak er lekker een rustig dagje van lief.
    Hou van Jou!!!


    XXXXX

  • 16 Februari 2014 - 00:03

    Truus:

    Hallo Whitney


    Ik dacht ik zal weer eens reageren, je moet maar denken, er zijn wel erger dingen als die telefoon!!!


    Maar ja die telefoon is voor jullie heilig!!! ha ha.

    Dat komt wel weer goed , als je thuis bent denk ik.

    Ik zou zeggen

    de groetjes Wim en Truuus

  • 16 Februari 2014 - 21:40

    Mama :

    ha die meid
    fijn om te horen dat ze zo tevreden zijn overr jou ,
    ma ja je kunt daar wel gaan werken maar is zo ver weg he

    ja jammer van de foon , maar dat lossen we wel weer op
    en heb je kamertje schoon en fris en de was weer bij gewerkt ja ja dat hoort er ook bij he meid

    en wat zie ik de box kapot hihih ma goed dat we er eentje mee nemen anders lip je in je blote kont
    nog ff en dan komen wij naar jou
    kun je ons alles laten zien

    dikke knufff van je moedertje xxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Whitney

Whitney gaat voor 3 maanden naar Oostenrijk. En naar veel twijfelen maakt ze dan toch een blog aan, zodat mensen haar toch kunnen volgen in dat oh zo verre Oostenrijk!

Actief sinds 21 Jan. 2014
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 10168

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 07 April 2014

Mijn stage reis naar Oostenrijk.

Landen bezocht: