Weer een weekje verder. - Reisverslag uit Innsbruck, Oostenrijk van Whitney Kol - WaarBenJij.nu Weer een weekje verder. - Reisverslag uit Innsbruck, Oostenrijk van Whitney Kol - WaarBenJij.nu

Weer een weekje verder.

Door: Whitney

Blijf op de hoogte en volg Whitney

24 Februari 2014 | Oostenrijk, Innsbruck

Eindelijk even tijd gevonden om weer een verhaaltje te schrijven.

Van de week niet heel veel gedaan als slecht geslapen, (want me matras is er nog steeds niet :(, gewerkt, post ontvangen :D en filmpjes gekeken)
Ik was zo moe. Maar goed al die nachten slecht slapen breekt een keer op.
Over het werk heb ik niet heel veel anders dan anders te melden. Haal iedere dag dezelfde mensen uit bed, maar ze zijn wel echt tevreden over mij!
Daar ben ik in ieder geval blij om!

Vrijdag was ik helemaal geradbraakt, totaal gesloopt dus op tijd het bedje in want zaterdag zouden we gaan paraglyden.

Zaterdag ochtend werden we wakker en helaas regende het dus ging het paraglyden niet door. Nou weet je wat Whitney dan doet? Dan gaat ze fijn nog even terug in bed liggen.
Daarna samen met syl ontbeten en de was aan gezet.
Helaas gaat hier in Oostenrijk nog steeds mijn school en opleiding door, dus moest er huiswerk gemaakt worden.

.. Ze zeggen toch ook altijd.. De laatste loodjes wegen het zwaarst. Nou dat is zeker!

Daarna nog maar even voor trouwkaartjes gekeken. Want dat zijn leuke dingen. haha.

S'avonds hebben we van de keuken een disco gemaakt. Hier nog maar even wat drankjes gedaan & gezelligheid gehad en dan toch maar weer op tijd naar bed want zondag zouden we wel gaan paraglyden!

En ja hoor om 8.00 uur gaat de wekker en de zon staat aan de hemel! Een betere dag konden we niet hebben!
Toen zijn we naar het congress gebouw gelopen en daar werden we opgehaald.
Eenmaal op de plaats van bestemming zei die man of we op zomer vakantie waren, dus moesten we warmere kleren aan!
Wij ons om gekleed en hup de berg op. Die man waarmee ik zou springen ging alles voorbereiden. En toen was ik als eerste aan de beurt.
Rennen, rennen, rennen en dan in eens zit je 1970 m boven de grond in de lucht! Zooooooo vet! Wauw!
Zou het zo nog een keer doen. Naar een half uurtje vliegen zijn we weer geland, maaaaaar zo vet!
Je moet de foto's zien en dan kan ik er echte verhalen bij vertellen. Dat gaat typend een beetje moeilijk.

Daarna thuis gekomen, gedouched en filmpje gekeken.

Nu kan ik echt beginnen met aftellen. Vandaag nog werken, morgen vrij en boodschappen doen. Me kamertje poetsen en in orde maken en dan woensdag donderdag en vrijdag nog werken!
Vrijdag me koffer in pakken en zaterdag ochtend is mam, martijn, schoonouders en sandra dan eindelijk hier!
Een weekje vakantie & dierbare om me heen! Heeeeeeerlijk!

Denk dat ik ook daarna pas weer een verhaaltje kan schrijven! Wil namelijk zoveel mogelijk genieten!

Liefs, x Whit

  • 24 Februari 2014 - 07:22

    Mama :

    ja meid dat is waar de laadste loodjes wegen zwaar,
    ma hoop dat je snel een ander matras krijgt dan kun je weer beter slapen ,

    ja nog ff en dan zijn wij er , genieiten gaan we dan
    ja dat parglyde is vet geweest he , kun je wel zien , zo gaaf lijkt mij dat

    ja ja wel leuk om trouwkaartje uit zoeken , hihih staan denk ik vele leuke bij

    dikkeknuff
    en wij komen er aan nog ffffff

    xxxxxxx

  • 24 Februari 2014 - 16:44

    Inge:

    Hey maedje,

    Gaaf hoor paraglyden, zou het niet durven hahaha!!!! Nog ff volhouden en dan lekker genieten van iedereen en lekker relaxen!!!!

    Heel veel plezier volgende week!!!

    Dikke xxx de Djojo's

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Whitney

Whitney gaat voor 3 maanden naar Oostenrijk. En naar veel twijfelen maakt ze dan toch een blog aan, zodat mensen haar toch kunnen volgen in dat oh zo verre Oostenrijk!

Actief sinds 21 Jan. 2014
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 10168

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 07 April 2014

Mijn stage reis naar Oostenrijk.

Landen bezocht: