Nog 8 weken te gaan! - Reisverslag uit Innsbruck, Oostenrijk van Whitney Kol - WaarBenJij.nu Nog 8 weken te gaan! - Reisverslag uit Innsbruck, Oostenrijk van Whitney Kol - WaarBenJij.nu

Nog 8 weken te gaan!

Door: Whitney

Blijf op de hoogte en volg Whitney

08 Februari 2014 | Oostenrijk, Innsbruck

Nou, de eerste 2 weken zijn voorbij gevlogen!
Wat een dingen hebben we allemaal meegemaakt, beleeft en ervaren.

Zo heel veel nieuws heb ik eigenlijk niet te melden.
Behalve dat ziek zijn hier in Oostenrijk niet echt geweldig is.

Woensdag op donderdag nacht alles overgegeven. Denk een buikgriepje, in combinatie met te weinig slaap en alle nieuwe indrukken.

Dus donderdag en vrijdag ziek thuis gebleven. Maar dankzij onze lieve Rian konden wij mooi even alles bijwerken qua nederlandse series!

Boer zoekt vrouw heerlijk terug gekeken.
Vandaag nog een dagje werken & die sylvia ligt nog in haar bed te rotte.

Daarna gezellig eten en op stap met onze lieve huisgenootjes.
& morgen?
Morgen doen we geen flikker!

Ja mam, hier kan ik ook flink bank hangen.

Dinsdag gaan we in ieder geval het paraglyding bespreken!
Nu gaan we dus echt een datum en tijdstip vast zetten om van die berg af te springen en even te vliegen!

Ook zijn we voortaan hyper modern! We hebben namelijk internet op onze telefoontjes gekocht!

Op me andere nummer ben ik niet bereikbaar.

Mijn oostenrijkse Nummer is: 06604757320
Ik kan wel smsen ontvangen en gebeld worden,
maar zelf smsen sturen dat gaat niet. Ofja niet naar Nederland.

Nou ik ga me klaar maken voor een dagje werken!
& dan om half 5 ga ik me maar is klaar maken voor een wild night out!

Liebe Grusse,
Die oostenrijker!

  • 08 Februari 2014 - 09:12

    Mama:

    Hallo meid

    ja al twee weken tijd gaat vlug en van alles gedaan en genoten . Ja ziek zijn is nie leuk ma je bent weer wat opgeknapt. . Fijn dat Rian jullie heeft geholpen met teug kijken van uitzending gemist.
    En nu van de berg afvliegen gaaf jo.
    Ja bankhange meid dat hoort er bij . Hihih.
    Geniet ervan tot snel weer xx

  • 08 Februari 2014 - 22:58

    Martijn:

    Ha liefde!

    Fijn om te lezen dat je je weer beter voelt!

    Ben heel blij dat ik je een paar dagen heb gezien. Nu helaas weer thuis in Nederland, zonder jou in de buurt.
    Maar nog een paar weekjes en dan zien we elkaar weer!!

    Ik mis je!

    XXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Whitney

Whitney gaat voor 3 maanden naar Oostenrijk. En naar veel twijfelen maakt ze dan toch een blog aan, zodat mensen haar toch kunnen volgen in dat oh zo verre Oostenrijk!

Actief sinds 21 Jan. 2014
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 10141

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 07 April 2014

Mijn stage reis naar Oostenrijk.

Landen bezocht: