Een paar daagjes in Solden! - Reisverslag uit Innsbruck, Oostenrijk van Whitney Kol - WaarBenJij.nu Een paar daagjes in Solden! - Reisverslag uit Innsbruck, Oostenrijk van Whitney Kol - WaarBenJij.nu

Een paar daagjes in Solden!

Door: Whitney

Blijf op de hoogte en volg Whitney

04 Februari 2014 | Oostenrijk, Innsbruck

Nou.. we zijn weer thuis. Helaas.

En we balen daar ontzettend van! Wat een geweldige dagen waren dat!
Zaterdag hebben we eerst uit geslapen & onze kamer gaan poetsen en de was gewassen. Daarna zijn we ons zelf maar gaan douchen en smste Martijn dat hij er bijna was!

Zenuwachtig dat ik werd! Na ongeveer 20 minutjes belde martijn dat hij er was en ben ik hem gaan ophalen! Het was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg fijn om hem weer in me armen te hebben! Echt heel fijn! Heel even qualitytime met zijn 2e en daarna eten koken en op stap! Genieten! Rond 2 uur waren we thuis en zijn we ook gaan slapen.

Zondag ook weer eerst uit geslapen. Umh.. jaa als je dat uit slapen kan noemen en daarna tas inpakken douchen en door naar Solden om hier gezellig een paar avondjes met de rest van de groep door te brengen. Daar aangekomen onze bedden klaar gemaakt en ons omgekleed zijn we gaan apres skieen! Wow! Hoe vet was dat! Echt een avond om nooit meer te vergeten! Iets te veel bier. Maar het was het waard! Echt genieten! & EN HET BELANGRIJKSTE! IK KAN 10 PULLEN BIER DRAGEN! Daarna met de groep gaan uit eten en terug naar het huisje. Daar nog wat gedronken en door naar bedje.

Maandag weer ontbeten met zijn alle en daarna naar de ski piste gegaan. Hier met zijn alle genoten weer opnieuw bier gedronken. En verder gekletst en weer bier gedronken. Daarna gezellig met zijn alle uit eten geweest!

Maar toen kwam het! Martijn was al de hele dag vet kort af tegen mij. Ik dacht dat het aan het slechte slapen lag. Maar.. Uit eindelijk bleek het niet zo te zijn.We moesten met zijn alle naar buiten! Jeej ik kon mijn sigaretje roken. Iedereen was gezellig aan het kletsen en langzaam aan liepen we naar de lift dacht ik... Tot dat martijn naar me toe kwam en vroeg of ik even met hem mee wilde lopen. Ja prima, ik loop wel mee.. We stonden daar in de sneeuw, uitzicht was super mooi & toen zei die gekke lieve jonge man... Lieve schat, ik wil heel even tegen je zeggen dat ik heel veel van je hou! & Dan wil ik nog aan je kwijt, dat ik JOU nooit meer kwijt wil! Daarop reageerde ik ook nog: Ik wil dat niet ook niet & hou ontzettend veel van je! Maaaaaaaaar toen in eens zakte hij door zijn knie heen en vroeg: WIL JE MET ME TROUWEN? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Heel graag! Wat een geweldig gevoel is dat! Dat vergeet je nooit meer! Midden tussen de vrienden, alle skieers & in de sneeuw! Hij had nog geen extra ring. Maar wel een geknutselde ring! Ook heeeeeeel lief! De echte ring is onder weg & over 3 weken zit ie aan me vinger! Nu gaan we dus echt trouwen en ons leven met elkaar delen!

Daarna zijn we nog met zijn alle gaan apres skieen, en hadden alle lieve vriendjes en vriendinnetjes vuurwerk en roosjes geregeld! Mam wist van dit alles! We hebben natuurlijk eerst onze dierbare gebeld, geappt en gesmst. Het liefste wilde we dit natuurlijk iedereen persoonlijk vertellen.. Maar ik kan dit geen 3 maanden voor me houden dus dan maar zo!

Nog even gefeest & daarna weer zuruck naar het huisje! Hier nog wat gedronken en toen als verloofd koppel naar het bedje gegaan.

Dinsdag was het dan weer zo ver om terug te gaan naar me celletje. Wat baalde we hiervan! Eerst ontbeten, klaar gemaakt en toen onze tas ingepakt. Weer opnieuw met zijn alle naar een apres ski tent. Hier nog gezamenlijk wat gegeten en toen boodschappen gedaan en door Martijn terug gebracht naar ons celletje. Heel jammer. Maar goed we hebben echt genoten.

Net bij de subway maar wat gegeten & gedouched. Nu nog even gtst terug kijken en slapen. Want morgen gaat om 5 uur weer de wekker! Balen! Maar goed. Dan maar even werken tot zaterdag. Zaterdag avond nog even stappen en zondag weer vrij. Maandag weer werken en dan dinsdag weer vrij!

Onze tijd gaat eigenlijk best snel! Zit hier alweer bijna 2 weken! Over 3 weken komt mam, martijn, yvon en theo me alweer bezoeken en dan nog maar 3 weken en ben ik al weer thuis.

Dus de tijd gaat wel echt super snel! Wat ook wel weer fijn is, want ondanks dat ik hier echt wel geniet is het ook wel weer fijn om te weten dat je naar huis gaat.

Liefs, xx

  • 04 Februari 2014 - 21:37

    Inge:

    Oohhh ik dacht dat Theo en Yvon er ook al waren, dan heb je weer wat om naar uit te kijken idd!!!! Geniet ervan ;0) en werk ze!!!! Dikke xxx

  • 05 Februari 2014 - 17:39

    Mama :

    ha die meid
    fijn dat jullie zo hebben genoten daar ja zo te zien op de foto,s is het goed vertoeve daar
    ma ja aan alle leuke dingen komt ook een eind he kan niet de hele tijs LUi Lekker land zijn hihih

    nog 3 weekjes en dan kom ik jou opzoeken samen Theo en Yvon en jou Mennke
    kijk er wel na uit hoe het daar allemaal is kun je mij en Theo en Yvon mooi laten zien Had de moeder van Martijn vanmiddag aan de lijn ff bij gepraat over van alles en nog wat

    maar ik spreek je snel we doen vanavond ff belle gezellig meid
    dikke knuffff
    mama

  • 05 Februari 2014 - 19:23

    Yvonne:

    hallo a.s. schoondochter leuk om je verslagen te lezen. Het was gezellig geweest in Solden!
    Nog even en je ziet Martijn weer en je mama dat is ook weer iets om naar uit te kijken.
    Succes verder met je stage . Liefs Yvonne en Theo

  • 09 Februari 2014 - 18:06

    Sylvia Olthof:

    WOEHOEEEEEE, Echt een super geweldige mooie lieve actie van Martijn! Wat was het super om hier bij te zijn, totaal niet zien aankomen en totaal niet verwacht!!

    Heel veel geluk samen! <3<3<3

  • 09 Februari 2014 - 20:49

    Mama :

    kei gaaf wat Matrijn heeft gedaan o zo blij om hem als schoonzoon te krijgen , mooi filmpje gezien , van het moment

    xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Whitney

Whitney gaat voor 3 maanden naar Oostenrijk. En naar veel twijfelen maakt ze dan toch een blog aan, zodat mensen haar toch kunnen volgen in dat oh zo verre Oostenrijk!

Actief sinds 21 Jan. 2014
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 10170

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 07 April 2014

Mijn stage reis naar Oostenrijk.

Landen bezocht: