Eerste dagje skieen & Niks gebroken! - Reisverslag uit Innsbruck, Oostenrijk van Whitney Kol - WaarBenJij.nu Eerste dagje skieen & Niks gebroken! - Reisverslag uit Innsbruck, Oostenrijk van Whitney Kol - WaarBenJij.nu

Eerste dagje skieen & Niks gebroken!

Door: Whitney

Blijf op de hoogte en volg Whitney

12 Februari 2014 | Oostenrijk, Innsbruck

Nou he he,
we zijn thuis gekomen!
Wat waren we moe & helemaal op! Maar het was super vet om te doen.

We zijn om half 7 op gestaan, hebben ons klaar gemaakt en hebben de Jot bus gepakt naar het station.
Hier hebben we de trein naar Seefeldt in Tirol genomen, en daar stonden Rian & Armin ons al op te wachten. Men wat was ik zenuwachtig.Hun hebben natuurlijk alle spullen al. Maar wij moesten het nog huren. Geen probleem. Wij naar het verhuur huisje en onze ski's, stokken, helm (dit moest van Armin) en skischoenen gepast, versteld en aan gedaan. Op naar de skipassen koop!

Een skipas voor een halve dag gekocht & hup die berg op. Maar inmiddels werd ik al steeds meer chagerijniger. Want die kut schoenen deden fucking veel pijn! De eerste stapjes en pasjes van Armin gekregen & toen hield ik het niet meer. Ik moest terug de berg op want ik moest andere schoenen hebben. Die vorige chap had mij maat 40 gegeven, terwijl ik heeeeeel duidelijk heb gezegd dat ik in mijn gewone schoenen toch echt maat 41 heb!

Weer terug naar Armin. Gelukkig! Dit zat vele malen beter! Nou nu kon het echt beginnen!
Het zal echt wel heel idioot er uit hebben gezien. Maar daar geef ik geen ruk om, want dankzij dat alles!? Kan ik Skieen!

Toen begon het echte werk pas! We mochten de piste af! Fucking vet en zijn begonnen met bochtjes nemen! OOh zo leuk!

maar goed, whit kent natuurlijk geen langzaam iets, dus die ging er als een razende van af en kwam op de langlaufbaan terecht! Zeer charmant!

Maar hoe vaker ik het deed, hoe leuker het werd maar ook hoe beter ik het kon!

Helaas was het al snel genoeg 1 uur, en moesten we stoppen. Zeer jammer, maar wat was ik moe!
Toen nog gezellig met zijn alle wat gegegeten, Jawoel ik had een broodje bockworst! Halllooooo afscheidsfeeestje, ik krijg een flashback!

En hup terug naar het verhuur om de spullen in te leveren en naar de auto te gaan!
Weer terug in de trein naar Innsbruck & daar nog even kijken in een bruidswinkel. (tenminste dat dachten wij!) Maar dit was echt een winkeltje waar alles bij elkaar geraapt was. Jurken die van boven tot onder vol met de glitters zaten! Neeeee dat is niks voor mij!

Ook nog even langs het toeristen punt, want we willen ook nog een keer rodelen & niet te vergeten paraglyding!
Daar informatie overgevraagd en snel douchen!

Nog even gechild op bed, en daarna maar is eten gekookt. Poh wat ben je moe naar het skieen!

Dus nog even met Rian & Syl een aflevering van GTST kijken. (jaaa jullie geloven het nooit. Ik volg het maar weer :P) & toen heerlijk op tijd naar bed!

Of ja heerlijk.. Slapen gaat hier nog steeds kut. Me matras is al helemaal doorlegen dus sta iedere morgen op met flinke rugpijn. Kan niet wachten om een week in Telfs te slapen zodat me slaap een beetje bij komt.

Want veel gezelliger door slaap gebrek word ik er niet op...

& nu? Nu heb ik vette spierpijn in mijn kuiten!

Nou voor nu! Heb lief! xx
Ciao!

  • 12 Februari 2014 - 17:53

    Martijn:

    Hey Lief!

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad met skieen!! Rustig aan verder en gelukkig word er een ander matras geregeld, hopelijk slaap je dan beter! Maar ik kan ook niet wachten voor die week in Telf :D


    Love You!

    xxxxx

  • 12 Februari 2014 - 20:48

    Mama:

    ha die meid
    fijn om te horen dat t allemaal goed is gegaan , en dat je hebt genoten
    hoop dat je vlug een ander matras gaat krijgen , dan kun je lekker slapen ,
    ja ik verlang ook naar Telf dat we dan gezellig samen zijn met jou mennke
    Theo en Yvon Sandra en ik ,
    gaan we genieten

    we skype van de week weer een keer
    was gezellig vanmiddag ff skype

    mama xxxxx

Tags: skieen, gtst, vet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Whitney

Whitney gaat voor 3 maanden naar Oostenrijk. En naar veel twijfelen maakt ze dan toch een blog aan, zodat mensen haar toch kunnen volgen in dat oh zo verre Oostenrijk!

Actief sinds 21 Jan. 2014
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 10128

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 07 April 2014

Mijn stage reis naar Oostenrijk.

Landen bezocht: