Het laatste dagje in Nederland. - Reisverslag uit Venray, Nederland van Whitney Kol - WaarBenJij.nu Het laatste dagje in Nederland. - Reisverslag uit Venray, Nederland van Whitney Kol - WaarBenJij.nu

Het laatste dagje in Nederland.

Door: Whitney

Blijf op de hoogte en volg Whitney

22 Januari 2014 | Nederland, Venray

Het word nu heel erg spannend.
Ik zou alleen al af willen zeggen in verband met die rot zenuwen en spanningen.
Wat een gestres om 3 maanden weg te zijn.

De laatste dingen zijn ingepakt, me koffer weegt dan ook precies 26 kilo. En nu de laatste administratie ordenen en dan kan ik vanavond heerlijk met mam wijntjes gaan drinken. Want slapen? Nee daar ben ik veel te zenuwachtig voor! haha

Bij foto's staan foto's van hoe mijn kamertje er uit zag tijdens het inpakken van mijn koffer.

Ojaaa! Ik kan trouwens kaartjes ontvangen :)
Dus wil je gezellig een kaartje sturen om mijn kamertje op te vrolijke dan mag dat zeer zeker!

Het adres hiervoor is:
Wohnheim Hotting.
tav Whitney van Kol.
Schulgasse 8a.
6020 Innsbruck.
Tirol, Austria.

Nou veel heb ik niet meer te babbelen. Maar merk wel dat ik het fijn vind om de dingen waar ik me druk om maak, zo op te schrijven. Dus er zullen vast wel onzinnige dingen komen. Maar daar lezen jullie dan maar lekker overheen!

Liebe Grusse!

  • 22 Januari 2014 - 11:26

    Rianne:

    Wohheim Hötting*

    heel veel plezier en tot morgen of overmorgen

    goede reis

    x

  • 22 Januari 2014 - 13:09

    Sylvia Olthof:

    Wij gaan daar super veel leren en uiteraard heel veel genieten!

    xxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Whitney

Whitney gaat voor 3 maanden naar Oostenrijk. En naar veel twijfelen maakt ze dan toch een blog aan, zodat mensen haar toch kunnen volgen in dat oh zo verre Oostenrijk!

Actief sinds 21 Jan. 2014
Verslag gelezen: 419
Totaal aantal bezoekers 10129

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 07 April 2014

Mijn stage reis naar Oostenrijk.

Landen bezocht: