Nog maar 2 weken (dus geen kaartjes meer sturen) - Reisverslag uit Innsbruck, Oostenrijk van Whitney Kol - WaarBenJij.nu Nog maar 2 weken (dus geen kaartjes meer sturen) - Reisverslag uit Innsbruck, Oostenrijk van Whitney Kol - WaarBenJij.nu

Nog maar 2 weken (dus geen kaartjes meer sturen)

Door: Whitney

Blijf op de hoogte en volg Whitney

22 Maart 2014 | Oostenrijk, Innsbruck

Zo..
en er is weer een week voorbij.
Deze week is niet zoveel bijzonders gebeurt. Behalve dan dat we allebei er heel erg naar toe leven om onze koffer te pakken en langzaam aan naar nederland te gaan!

Nog maar 7 dagen werken en dan zit mijn tijd in oostenrijk er alweer bijna op!
Ik heb genoten, maar ben blij dat ik weer naar huis kan.

verder nog even een mededeling:
De laatste kaartjes vallen nu langzaam binnen..
maar stuur er ook maar geen meer..
omdat de post een beetje raar is met verbinding Nederland - Oostenrijk weet ik dus niet of ik ze nog zal ontvangen als je er nu een stuurt.

Liefs, x Whitney

  • 22 Maart 2014 - 11:53

    Sylvia :

    Wat is de tijd toch snel gegaan, heel fijn om weer naar huis te vliegen!
    Ik zal het hier ontzettend gaan missen!

    Heb ontzettend genoten met jou, ik geniet nog steeds!
    Bedankt dat je dit met mij wilde doen!

    xxxxxxx

  • 22 Maart 2014 - 19:17

    MAM:

    ha die meid
    ja ja het zit er bijna op , nog fff en dan op naar nederland
    is erg vlug gegaan en wat heb je een ervaaring opgedaan , dat heb ik in je pocckket
    dat nemen je ze jou niet meer af
    mijn laaste kaartje gaat van de week weg ja ja dan zijn mijn zegels op voor t buitenland nog eentje

    dikke knufffff van je moedertje xxxx

  • 23 Maart 2014 - 09:58

    Martijn:

    Nog even lief, nog even en we zijn eindelijk weer bij elkaar :).
    De laatste weekjes redden we nog wel, maar nooit meer zo lang bij elkaar vandaan!


    XXXX

  • 24 Maart 2014 - 07:30

    Tante Els:

    Ha die Whitney.

    Nog even en je kunt weer naar huis.
    Je hebt daar ook wel weer van geleerd hoe het is om in een ander land te zijn,en je hebt er ook ervaring opgedaan.
    Nog even en dan je koffer pakken, en dan weer naar Venray.
    Gr Els.

Tags: post

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Whitney

Whitney gaat voor 3 maanden naar Oostenrijk. En naar veel twijfelen maakt ze dan toch een blog aan, zodat mensen haar toch kunnen volgen in dat oh zo verre Oostenrijk!

Actief sinds 21 Jan. 2014
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 10127

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 07 April 2014

Mijn stage reis naar Oostenrijk.

Landen bezocht: