Nog maar 3 weekjes te gaan. - Reisverslag uit Innsbruck, Oostenrijk van Whitney Kol - WaarBenJij.nu Nog maar 3 weekjes te gaan. - Reisverslag uit Innsbruck, Oostenrijk van Whitney Kol - WaarBenJij.nu

Nog maar 3 weekjes te gaan.

Door: Whitney

Blijf op de hoogte en volg Whitney

17 Maart 2014 | Oostenrijk, Innsbruck

Zo alweer een weekje voorbij. Een week vol met avonturen

Waar moet ik beginnen?
Nou zoals normaal heb ik gewoon stage gelopen. Maar aan het einde van de week is er een wonder gebeurt. Ik heb een tussen gesprek gehad met mijn stage begeleiders. Met hoeveel tegen zin ik steeds naar stage ging, hoeveel plezier ik er nu in heb.
In dit gesprek heb ik aangegeven wat me dwars zat en hier schrok ze van. Naar dit uiteindelijk te hebben uitgepraat hebben we gekeken wat we nog die laatste 10 diensten kunnen veranderen zodat ik wel met plezier naar stage ga..
Nou daarna kreeg me ik toch een feedback! Wat kan een mens dat goed doen!
- ik sprak zeer goed Duits.
- ik werkte hard, snel en wist waar ik het over had.
- Als ik in Nederland geen werk kon vinden was het met 1 telefoontje geregeld en kon ik hier komen werken. (om jullie even gerust te stellen hierop heb ik al gezegd dat ik dit niet doe.)
- De bewoners waren erg tevreden over mij.
- Ik had geen angst om nieuwe dingen te leren.
- & als ik mijn diploma niet zou halen dan zouden ze dat heel erg vreemd vinden.

Met deze feedback ben ik dus ook naar huis gegaan & dit was een hele opluchting.
Vrijdag moest ik weer werken maar wat een verschil met al die andere weken! Als me stage zo aan het begin was geweest.. Had dat een hoop struggle weg genomen. Maar goed. De laaste 3 weken zijn ingegaan dus we gaan nog even flink knallen!

Verder ben ik een vette crimineel geweest, ik heb namelijk 2 weken zwart met de bus gereisd. En daar is de volgende boete van 55 euro aan me kont gehangen! Wat een avontuur. We kregen onze id niet meer terug voor we betaald hadden. Dus maar naar de bank. Maar ook daar achtervolgde die mannetjes ons, want stel je voor dat we er tussen uit zouden rennen! haha.

Ook hebben we het laatste weekend al helemaal gepland staan!
Donderdag is de laatste werk dag en daarna gaan we nog even stappen. Vrijdag ons uit schrijven! Vanaf dan mag ik dus ook weer schreeuwen wat een stomme oostenrijkers want dan ben ik er zelf geen meer! haha.
En onze koffer in pakken en wegen om te kijken hoeveel we nog kunnen winkelen! Ook vrijdag avond gaan we stappen. Zaterdag de laatste dingen wassen en inpakken & winkelen & stappen.
En zondag.. ja dan is het toch echt tijd om ons kamertje te poetsen, de laatste spullen in te pakken alle open producten te verdelen aan de huis genootjes en alles klaar te leggen voor de vlucht naar huis. Wij gaan samen nog even uit eten om dit avontuur af te sluiten. Maar daarna moeten we dan toch echt afscheid gaan nemen van onze lieve huisgenootjes. En hoe doe je dat anders dan met Bier & Stroopwafels?!

En maandag gaan we dan toch echt naar huis! Heb er enorm veel zin in en ben de dagen langzaam aan het aftellen! Maar eerst nog even genieten!

Liebe grüße,
Whitney

  • 17 Maart 2014 - 13:22

    Tante Els:

    Hoi whitney.

    Wat leuk dat je graag naar je stage gaat.
    Eigen schuld dikke bul had je maar niet zwart moeten reizen.
    Hele fijne dagen en we horen wel weer.
    Gr Tante Els.

  • 17 Maart 2014 - 15:37

    Mama:

    ha die meid

    ja fijn he dat het nu lekker loopt en dat je het op stage naar je zin hebt goed om te horen
    ja zwart rijden ja ja wat moet ik dar nu op zeggen ja ik hoop dat je er van hebt geleerd , hi hihi
    verder nog fff en dan naar holland geniet ervan dikke knufff mama

  • 23 Maart 2014 - 09:57

    Martijn:

    Hey lief!

    Goed om te horen van je hele goede feedback! Maar ik had eigenlijk ook niet anders verwacht ;) Fijn dat je het nu wel naar je zin hebt op stage, zeker voor de laatste weekjes.

    Hou nog even vol, ik mis je!


    XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Whitney

Whitney gaat voor 3 maanden naar Oostenrijk. En naar veel twijfelen maakt ze dan toch een blog aan, zodat mensen haar toch kunnen volgen in dat oh zo verre Oostenrijk!

Actief sinds 21 Jan. 2014
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 10126

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 07 April 2014

Mijn stage reis naar Oostenrijk.

Landen bezocht: