& het weekje vakantie zit er alweer op... - Reisverslag uit Innsbruck, Oostenrijk van Whitney Kol - WaarBenJij.nu & het weekje vakantie zit er alweer op... - Reisverslag uit Innsbruck, Oostenrijk van Whitney Kol - WaarBenJij.nu

& het weekje vakantie zit er alweer op...

Door: Whitney

Blijf op de hoogte en volg Whitney

08 Maart 2014 | Oostenrijk, Innsbruck

pff..
Waar moet ik beginnen?

Het was zoooo heerlijk om weer dierbare mensen om me heen te hebben. Even geen Duits praten gewoon lekker slap Nederlands praten en genieten!

Zaterdag vroeg in de morgen zijn de aangekomen. Ik kon niet meer wachten van de zenuwen.. om 7.45 uur waren ze er dan eindelijk! Auto's overvol geladen.. tranen van geluk en vooral mijn dierbare!

Eerst heb ik natuurlijk heerlijk geknuffeld met iedereen! Daarna mijn oh zo ge-wel-dige kamertje laten zien. En de reactie van ons mam was geweldig! 'Ik wist wel dat het klein was... Maar zo klein! Nu snap ik dat je gewoon naar je eigen omgeving verlangt!' Daarna hebben ze heerlijk kunnen genieten van het ontbijtje dat ik had voorbereid. Het was net alsof we op de camping waren. Daarna ook nog mijn spullen in die overvolle auto gepropt en toen zijn we lekker de stad in gegaan. Heeerlijk de toerist uit gehangen en alle fijne kneepjes van Innsbruck laten zien. Ergens nog gezellig een kop koffie gedronken en toen naar het huisje gegaan. Wat een leuk gezellig en knus oostenrijks huisjes was het! We moesten Syl naar binnen smokkelen omdat we maar voor 6 personen hadden geboekt.. maar die mevrouw van het huis had syl al gezien.. Ohoh.. probleem? Nee helemaal niet! Syl moest gewoon even bij betalen en er was niks aan het handje. Daarna hebben we niet veel meer gedaan. Lekker gechild en foto's laten zien.

Zondag zijn we op tijd opgestaan & heerlijk met zijn alle ontbeten. Wat deed mijn rug toch pijn! Heel erg vervelend maar zal toch echt naar de fysio moeten als ik terug ben in Nederland. Dus we waren toe aan een dagje ontspanning! En waar doe je dat beter als in een thermaal bad? Juist gewoon niet! Dus hupp die zwemkleding aan en gaan met die banaan! Zooooooooooo lekker! En iedereen die mij kent weet dat ik een water rat ben, dus ik kon niet wachten om in het water te springen.
Heeeeeeerlijk! Maar daarna ben je zo moe en loom dat we lekker zijn gaan eten in het huisje en hebben genoten van heel wat borreltjes en gezelligheid!

Maandag zijn we naar de stad van Telfs gegaan.. Hier bleek carnaval te zijn.. Maar dat is toch echt anders als dat ik dat ken! De stad was ook niet zo heel groot maar het was erg gezellig. En het ging er om dat me dierbare er waren en dus geniet ik nog meer! En het zonnetje scheen heerlijk! Dus had die lieve mama, een taartje gekocht om onze verloving te vieren en hebben we een heerlijk meloen wijntje en een stukje taart genuttigd in het heerlijke zonnetje! Genieten!

Dinsdag zijn we naar Innsbruck gegaan want ik moest natuurlijk ook mijn oh zo leuke stage laten zien.. Gelukkig ziet syl nu het verschil van mijn stage en haar stage en begrijpt ze me misschien ook iets beter. Want wat werden we leuk ontvangen... Niet! Ze keken mijn familie niet eens aan, en er werd zoals normaal geen intresse getoond in de Hollanders. Gelukkig wel door die hele lieve oudjes. Even verteld hoe de gang van zaken hier gaat met werken in de zorg. Zodat mam met een gerust hart weer terug kan naar Nederland. uhumm.. Nu weet ze in ieder geval waar ik werk. Daarna wilde mam en Sandra nog even naar de primark. Jaa primaa! Doen we! iedereen was rustig rond aan het kijken.. tot dat er werd omgeroepen dat over 10 minuten de winkels gingen sluiten.. Dit in verband met carnaval... Eum.. nou dan maar afrekenen en gaan. We hebben syllie nog even afgezet thuis want woensdag kwam haar familie.. en wij zijn boodschappen gaan doen & in bad gaan liggen! Heeeeeeerlijk!

Woensdag zijn we ook weer vroeg opgestaan en zijn we naar Solden gegaan. Om mijn dierbare te laten proeven van het apres skieen en skieen! Genoten hebben we! Heerlijk in de sneeuw! En ik had nog een belofte open staan met mijn schoon zusje.Ik moest een sneeuwpop bouwen. Laat het nu net zo zijn dat de sneeuw hier niet plakt, en dus werd het een mini sneeuwpop! Kom je notabene ook nog Venraynaren tegen! Hoe leuk is dat! Heeeerlijk! Lekker boven op de berg in de sneeuw gespeeld & daarna heerlijk uit eten geweest voor onze verloving. Genieten! Kregen Martijn en ik ook nog een Heise Liebe toetje! Met vuurwerk! Lief he? En daarna naar het Tiroler Fest boven op de berg! Ook heel gezellig! Allemaal voordrachtjes uit de Tirolse cultuur en gezellige muziek! Ook wij moesten dan weer even een klein kindje zijn & zijn boven de berg opgeklomen en weer naar beneden gegleden. Daarna naar huis borrelen, douchen en heeeerlijk slapen!

Donderdag een dagje met me liefde alleen. Slapen tot we wakker worden en dan iets leuks gaan doen.. Maar dit veranderde al snel in een douche nemen en lekker terug het bed in om filmpjes te kijken! Genieten zoon dag en al heel lang niet meer gehad! Dus het mocht! Mam en Sandra zijn lekker gaan winkelen & Theo & Yvon zijn ook een lekker stuk gaan wandelen! Het rijk alleen en wij gaan filmpjes kijken in bedje! Daarna gezellig met zijn alle gegeten & nog meer geborreld!

Vrijdag zijn we met zijn alle gezellig naar de Swarovski grotten geweest! Leuk om een keer gezien te hebben! En heerlijk een stuk gewandeld! Daarna zijn we nog lekker met zijn alle naar Innsbruck gegaan. En zijn martijn en ik heerlijk samen ergens wat gaan drinken, en gezellig samen een hapje eten! All you can eat Sushi! Genieten om even samen te zijn en te genieten van elkaar! Maar wetende dat je morgen weer afscheid moet nemen! :(

Zaterdag.. ja daar leven we nu.. Nog maar 30 dagen te gaan voor dat ik weer op Nederlandse bodem sta. En jaa... ik weet dat het zo voorbij is.. Maar als je het niet leuk hebt op stage dan duren die 30 dagen wel heel erg lang. Maar goed. Met zijn alle gezellig ontbeten. Koffertjes ingepakt. Auto vol geladen & weer terug naar me celletje. Afscheid genomen en wat valt dat dan zwaar! Ik zou zo graag in de auto zijn gestapt en stiekem mee zijn gegaan! Maar we geven niet op! Als ik terug ben kan ik terug kijken op een mooi avontuur! Met mooie herinneringen.

Net de was maar gelijk gewassen en me kamertje en koffertje opgeruimd. & Zo dan maar in me eentje eten, douchen en klaar maken en dan naar Syllie en haar familie om een gezellig avondje te gaan stappen en de vakantie af te sluiten..

Want.. we zitten hier nog 30 dagen & moeten nog 15 dagen werken! Dan zijn we weer bijna terug in Nederland!

Dus het aftellen kan beginnen!

Liefs, xxxx

IEDEREEEEEEN BEDANKT VOOR DE CADEAUTJES EN KAARTJES! DAT DOET ME HEEL ERG GOED!

  • 08 Maart 2014 - 23:29

    Inge:

    Kei leuke foto's en wat een mooie ring!!! Xx

  • 09 Maart 2014 - 00:38

    Mama:

    ha die lieverd
    we hebben genoten van de hele week , wat hebben we gelachen , en schik gehad
    jaja jammer dat ik naar huis moest was zo nog een weekje gebleven daar
    ja klopt wat je zei over je kamertje ja erg klein zeg ,
    ma ja je kunt nu ff niks ,
    en je stage ach denk maar zo je doet je best en meer kun je nie doen ,

    we houden contact via app skype ect

    ma ik ga nu mijn bedje in na de hele dag in touw te zijn gewesst terug reis van oostenrijk in de file en zo
    ben moe xxxxxx
    mama

  • 09 Maart 2014 - 10:01

    Saskia:

    Succes met de laatste loodjes....

  • 10 Maart 2014 - 18:54

    Martijn:

    Hey Lief.

    Jammer dat het zo snel voorbij ging de week. Maar ik vond het heel fijn om weer bij jou te zijn! Nog een kleine 4 weekjes en dan ben je weer terug lief, het aftellen is begonnen!

    Dat de komende weken maar snel voorbij moge gaan!

    Hou van jou!

    XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Whitney

Whitney gaat voor 3 maanden naar Oostenrijk. En naar veel twijfelen maakt ze dan toch een blog aan, zodat mensen haar toch kunnen volgen in dat oh zo verre Oostenrijk!

Actief sinds 21 Jan. 2014
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 10119

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 07 April 2014

Mijn stage reis naar Oostenrijk.

Landen bezocht: