Weer een geweldig weekend gehad. - Reisverslag uit Innsbruck, Oostenrijk van Whitney Kol - WaarBenJij.nu Weer een geweldig weekend gehad. - Reisverslag uit Innsbruck, Oostenrijk van Whitney Kol - WaarBenJij.nu

Weer een geweldig weekend gehad.

Door: Whitney

Blijf op de hoogte en volg Whitney

09 Februari 2014 | Oostenrijk, Innsbruck

He he..

wat een weekend wat een weekend! Gister eerst gewerkt van 7 tot 4. Maar er was niet veel te doen. Dit was me eerste maar tevens ook laatste weekend werken! Wel fijn met collega's kunnen praten over hoe het nu allemaal precies gaat. Want in gewerkt was ik nog niet helemaal.

Zo blijkt het dat hier de nachtdienst om 8 uur begint tot 7. Hierin 4 rondes heeft en de rest mag slapen.

Maar goed. Daarna thuis gekomen en oh zoooon lekkere lasange gegeten (NOT!) Daarna heerlijk gaan douchen en klaar maken & toen met de liefste huisgenootjes op stap geweest. Wat een avond wat een avond. Heb het niet heel laat gemaakt. Want was vroeg uit bed, weinig slaap dus K.O.
Maar wat was het gezellig!

En jaaa! Heerlijk geslapen tot half 1!
Het is een wonder. Want normaal ben ik rond half 10 al wakker. Dus ik denk dat me lichaam de slaap echt nodig heeft gehad.

Daarna lekker geontbeten met die Sylvia & all you need is love terug gekeken dankzij die lieve Rianne!

Ook de was moest gedaan worden dus dat hebben we ook maar gedaan. En weer dankzij die lieve Rianne kan het nu goed drogen. Want ik mag haar was rekje lenen! Dankuuuu

Nu nog even chillen & daarna met mijn aller liefste huisgenootjes iets bestellen bij de turk en essen.

En dan? Dan zit het weekend er alweer op en is het tijd om jezelf terug te trekken in je celltje even nog tijd voor jezelf & slapen want morgen moeten we weer arbeiten!

Liebee!

  • 09 Februari 2014 - 18:04

    Sylvia Olthof:

    FANTASTISCH WEEKEND!!!! <3

  • 09 Februari 2014 - 20:10

    Shonzyy :

    Fijn om te horen dat jullie het super leuk hebben gehad dames!! jullie zijn echte feestneuzen xxxx

  • 09 Februari 2014 - 20:35

    Mama :

    ha die lieverd

    ja ja zie dat jullie genoten hebben via de foto,s die jij mij stuurde , via app
    ja mooi je was rekje en ja de deurklink dient mooi voor je bh,s
    ja lasnja is niet jou kostje , hihih dikke knufff mama xxxx

  • 09 Februari 2014 - 22:53

    Martijn:

    Leuk Lief!!

    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Whitney

Whitney gaat voor 3 maanden naar Oostenrijk. En naar veel twijfelen maakt ze dan toch een blog aan, zodat mensen haar toch kunnen volgen in dat oh zo verre Oostenrijk!

Actief sinds 21 Jan. 2014
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 10117

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 07 April 2014

Mijn stage reis naar Oostenrijk.

Landen bezocht: