De zenuwen zijn nu heel zeker aanwezig. - Reisverslag uit Venray, Nederland van Whitney Kol - WaarBenJij.nu De zenuwen zijn nu heel zeker aanwezig. - Reisverslag uit Venray, Nederland van Whitney Kol - WaarBenJij.nu

De zenuwen zijn nu heel zeker aanwezig.

Door: Whitney

Blijf op de hoogte en volg Whitney

21 Januari 2014 | Nederland, Venray

Okeeeee..
eum...
nog 2 nachtjes slapen en dan is het eindelijk zo ver! Iets waar we al heeeeeeel erg lang naar uit kijken gaat nu toch echt gebeuren! De tickets zijn geboekt. (heen & terug.) Dus we kunnen ons nu niet meer afmelden. Me koffer is half ingepakt. De rest ga ik dadelijk doen, maar heb steeds meer de zin om het allemaal een dagje te verschuiven...
De zenuwen zijn heel zeker aanwezig, en de spanning is nu toch ook echt aanwezig. Maar goed gezonde spanning is positief en dus gaan we er voor!

Het afscheidsfeestje is geweest! En wat heb ik daarbij genoten! Het was echt een heerlijk feest. Dus nu moeten we ook echt gaaan. Mensen hebben allemaal cadeautjes voor ons gekocht, dus kunnen we niet meer terug.

Ik heb er ontzettend veel zin in, maar ben zo bang voor de heimwee..
Deze heb ik normaal helemaal niet snel. Dus hoop dat hij hier ook mooi weg blijft want ik kan syllie niet alleen achter laten!
Gelukkig komen mam, martijn en de ouders van martijn halverwege even gezellig op bezoek, en voor je het weet zijn we alweer thuis!
Maar toch is het zooooooo spannend.

Ik stap donderdag op het vliegtuig en weet bij god niet wat er me te wachten kan staan! Zo eng!
Want iedereen die mij kent. weet dat ik een ontzettende regel miep ben.. ( ja,ja ik geef het zelf maar alvast toe) Dus dat ik dadelijk in het onbekende stap is niks voor mij!
Maar goed!

Ik zal maar is aan de koffer beginnen want ik ben het nu alleen maar uit aan het stellen, omdat ik er heel erg tegen op zie! haha.

Nou ik denk dat mijn volgende berichtje komt als ik daar ben en internet heb geregeld. Maar dat is ook even de vraag.

Voor nu zeg ik nog Hoje wah!
Liefs, x Whitney

  • 21 Januari 2014 - 08:34

    Puck:

    Heey Whitney,

    Dat gaat helemaal goed komen.
    Ik wens je heel veel succes en veel plezier!

    Groetjes Puck

  • 21 Januari 2014 - 09:09

    Martijn:

    Gaat allemaal goedkomen schat!!

    Ly! XxX

  • 21 Januari 2014 - 09:29

    Leoni Jenneskens:

    Whitney onwijs veel succes, plezier maar vooral ervan gaan genieten. Voordat je het weet sta je weer op Nederlandse boden :D. Ik ga je volgen bye bye....

  • 21 Januari 2014 - 09:54

    Whitney Van Kol:

    Ha ha Leoni!
    Dat is helemaal waar! En genieten ga ik zeker!
    Maar een geregel is het wel!

    En inderdaad 3 maanden zijn zoooooooo voorbij!
    En dan kijk ik terug, en denk ik: Waar heb ik me toen der tijd toch allemaal zo druk om gemaakt!
    haha

  • 21 Januari 2014 - 11:20

    Irma:

    Succes Whitney, leuk dat ik je kan volgen.
    Groetjes x Irma

  • 21 Januari 2014 - 21:31

    Mam :

    t gaat zekers lukken meid , en ga genieten we houden contcat via sykp en mail dikke knufff mama xxx

  • 21 Januari 2014 - 23:53

    Wilma:

    Hoi hoi withney hoe is daar goed aangekomen gr wilma x

  • 21 Januari 2014 - 23:55

    Wilma Engelen:

    Hoi hoi goed aangekomen gr liefs van mij xx

  • 22 Januari 2014 - 07:09

    Anita:

    hoi withney,
    heel veel plezier daar en geniet er lekker van.goede reis

  • 22 Januari 2014 - 07:41

    Emilia:

    Lieve withney
    heel erg veel plezier daar
    hheel veel succes.
    Voor je het weet ben je weer thuis.
    en geniet van de mooie ervaring daar.
    liefs emilia

  • 22 Januari 2014 - 09:46

    Jeannette:

    hey meiske....

    supergaaf dat je dit gaat doen....en ach..bang voor heimwee;-)..je zult misschien ff je momentjes hebben...maar hoe ik je ken...valt het strax allemaal mee...en is die ervaring voorbij zodra je er erg in hebt...jij vermaakt je daar prima..zie dit maar als een gave nieuwe ervaring...die niet iedereen krijgt....geniet ervan samen met je vriendinnetje....komt goed...jij gaat dat ff flikken hoor...love u...xxx

  • 24 Januari 2014 - 08:50

    Tante Els:

    Hoi withney.

    Goede vlucht gehad,en je koffer heel gebleven.
    Hoor wel hoe het je daar vergaat .
    heel veel werkplezier.
    Gr rene en els.

  • 10 Februari 2014 - 20:00

    Karen Duijkers:

    Wat leuk dat jullie gaan trouwen zeg!!!!!
    Dat had ik nooit verwacht.
    Hebben jullie al een datum geprikt dan?

  • 10 Februari 2014 - 20:02

    Karen:

    Maar verder daar alles goed?
    Dat had je zeker niet aan zien komen!!!!
    Veel plezier daar nog.
    Groetjes uit Venray.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Whitney

Whitney gaat voor 3 maanden naar Oostenrijk. En naar veel twijfelen maakt ze dan toch een blog aan, zodat mensen haar toch kunnen volgen in dat oh zo verre Oostenrijk!

Actief sinds 21 Jan. 2014
Verslag gelezen: 500
Totaal aantal bezoekers 10114

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 07 April 2014

Mijn stage reis naar Oostenrijk.

Landen bezocht: